Sunday, March 20, 2011

W czwartek było MEGA jak nigdy :)

W czwartek był zajebisty dzień. Wróciłam z uniwerku taka szczęśliwa, że nawet ludzie się na mnie gapili, bo pewnie myśleli, że zwariowałam. Ja zwariowałam, ale tylko z szczęścia. Dużo śmiechu było na zajęciach. Na jednej lekcji byłam bardzo zaskoczona, że dobrze odrobiłam pracę domową. Ale dałam czadu. Pani potwierdziła moją pracę i każdy punkt, że jest dobrze napisane. A ja taka rozkojażona pytam '' a na pewno jest dobrze'' i wszyscy padli w śmiech. Pani z komentowała ''widzę, że pani nie jest przekonana''. Mam nowe ciuchy yipiii. Matko...pierwszy raz nie mam problemu z tym w co się ubrać xD Nie wiem jak to w ogóle możliwe. Wiecie o co chodzi :) Dzisiaj moja koleżanka totalnie mnie zaskoczyła...otóż po chwili obserwowania mnie, gdy miałam poważną minę, powiedziała, że wyglądałam jak ...Edyta Górniak
Chrzani głupoty :p
Niemożliwe.
Miłe, ale po prostu niemożliwe. Co za porównanie ha ha ja jestem Brzydula :)
Spędzanie cudownych chwil z koleżankami daje ci do zrozumienia, że nie chcesz żeby te chwile się skończyły nigdy. Bo są cudowne i nie powtarzalne chwile.


Mam Photoshop CS5. Najlepszy i najdroższy program do zdjęć. I kiedy mam czas to przerabiam moje ulubione zdjęcia. Marta i Lena cudownie wyglądają w moich czapkach :) Kliknij na zdjęcie aby powiększyć i zobaczyć w lepszej jakości.







No comments:

Post a Comment