Sunday, March 27, 2011

Canon 450d vs Canon 50d

Zdjęcie robione kamerą 450d. Zawsze stawiałam moją bratanicę przy oknie, bo naj piękniejsze zdjęcia są robione przy naturalnym świetle. Trochę tęsknie za moją kamerą, ale gdy się ma nową i znacznie lepszą to jakoś czujesz, że awansujesz dalej na lepsze zdjęcia. Czy warto było zmieniać kamerę. Potrafiłam ładne robić zdjęcia moją starą kamerą, a teraz widzę, że jest minimalna różnica między Canon 450d i Canon 50d. Canon 50d robi ostrzejsze zdjęcia i wyjaśnia oczy. Jednak się cieszę z mojej kamery, bo zdjęcia stają się bardziej kreatywne. Jeżeli bym sprzedała moją Canon 50d i Canon 500d to bym mogła kupić Canon 7d. Zawsze chcę się coś czego się nie ma. Kupiłam Canon 500d w zględu na to, że pięknie nagrywa w HD.






No comments:

Post a Comment