Tuesday, March 29, 2011

Dostałam paczkę :)

Dostałam paczkę. Nie spodziewałam się żadnej paczki. Rzeczy które zamówiłam przez internet..kurier je dostarczył tydzień temu. Przez moment pomyślałam sobie, że to może być ukryta bomba. Wiem, że to moja zwariowana myśl, ale to jest całkiem możliwe. Co by było jak bym otworzyła i nagle wybuch prosto w moją twarz. Terrorysta wysyła mi paczkę :p Świat i tak już zwariował to nawet gdyby tak było to bym się niezdziwiła. Ostrożnie otworzyłam paczkę. Oczom nie wieżyłam 0__0 Zawinięte w różowym papierze były naj fajniesze okulary jakie kiedy kolwiek widziałam.

Okazało się, że moja koleżanka z Anglii kupiła je dla mnie do sesji. Zawsze marzyłam o czarne duże okulary stylowe do sesji i ona trafiła w sam raz z gustem. Koleżanka ma na imię Gina (dzina). Chodziłyszmy razem do podstawówki i liceum. Ona kochała fotografie a ja Bollywood. Chyba bardzej lubiła fotografie niż ja. Wtedy nie przyjęłam uwagi do robienia zdjęć, a teraz po prostu mania robienia zdjęć pod każdym kontem. Gina poszła na studia foto-graficzne. Na urodziny 18 mojej koleżanki.. kupiłam dla niej kamerę Nikon Coolpix. Wiedziałam, że ma kepską kamerę i chciałam jej dać coś cennego, coś co jej się naprawdę przyda w życiu. Wiadomo, ze zdjęcia powinny być w dobrej jakości. Jest bliską osobą dla mnie i zawsze będzie. Dzisiaj moja koleżanka z klasy bawiła się moją kamerą i zrobiła fajne zdjęcia. Poznajcie Iwonę. Zrobiła jej nie spodziewane zdjęcia.

Gosia ma też taką kamerę jak ja tylko, że ma inny obiektyw. W czwartek wybieramy się do Empik Cafe aby porobić fajne zdjęcia. Paulina też do nas dołączy i będzie fajnie. Upatrzyłam w tej kawiarni śliczne babeczki. Teraz mam pewien pomysł na sesję :)

Robiłam mnóstwo zdjęć Giny. Ma przepiękne duże oczy :)























No comments:

Post a Comment