Tuesday, March 8, 2011

Sheye Rosemeyer ❤

*Sheye Rosemeyer*
-Nie jest matką która chodzi z dziecmi na interacje z innymi dziecmi.
-Nie zmienia zabawki co mięsiąc (prawie wcale).
-Nigdy nie kupowała pieluchy dla dzieci, tylko używała szmatkę jak w dawych lat.
-Zapomina planować wakacyjne przygody z dziecmi.
-Ale, za to jest matką, która lubi gonić swoje dzieci w domu na zabawę a nadworze lubi znimi łapać motylki.
-Jest matką, która pozwala dzieciom skakać i tarzać się w kalużach i po umyciu znowu jeszcze raz pozwala dzieciom bawić się w kałużach.
-Jest matką, która leży w nocy obok każdego z jej dzieci i wyśłuchuje ich marzeń i narzekań.
-Jest matką, która zachęca dzieciom fantazjować i marzyć i wierzyć w siebie.
-Jest matką, która ma nadzeje, tanczńy jak wariatka z dziecmi, przytula i daje dzieciom do zrozumienia, że je kocha.


Jak bym miała okazję spotkać Sheye to bym była niebowżięta :) Odkryłam jej blog trzy lata temu i do tej pory jestem częstim gościem, który wcziąż czyta na okrągło jej inspirujący blog. Nie raz miałam łzy czytajać jej smutne myśli dotyczące Avy. Podzieliła się z swoimi smutkami z nami. Odważyła się napisać swoje własne myśli na nie co ślicznym blogu. Dużo sie odniej nauczyłam. I teraz wiem, że życie w każdej chwili może się zmienić. Kogoś kogo tak bardzo kochasz może nagle zniknąć na zawsze. Dla tego przytul wasze dzieci troche mocniej dzisiaj, bo JUTRO może wszystko się zmienić.

Ważne informacje dla rodziców! Przetłumaczyłam po polsku jak najlepiej mogłam.

No comments:

Post a Comment