Monday, May 16, 2011

Kiedy świat się odwróci od ciebie to już koniec i śmierć jest co raz bliżej.

Ludzie czytając mój blog z twierdzili, że chcą pomagać dzieciom. Mam nadzieję, że otworzyłam wam oczy do tego co się wokół nas dzieje. Codziennie około dwoje dzieci umiera z powodu przemocy. Ja doskonale wiem jakie beznadziejne jest schronisko dla dzieci, bo dzieci są ciągle wysyłani z powrotem do tych, którzy je krzywdzą. Uświadomiłam sobie, że ich nie obchodzi czy dziecko jest bite, oni tylko interesują się kasą. Schronisko ma najważniejszą role w życiu dziecka. Ma obowiązek chronić takie bez bronne dziecko. Z tworzyłam swój własny projekt. Zrobiłam plakaty i rozwiesiłam je z koleżanką po moim osiedlu. Chciałam ogłosić dla czego jest ważne nie ignorować sytuacje gdzie dziecko jest ofiarą przemocy. Są przypadki gdzie sąsiedzi widzą, słyszą, ale nic nie robią żeby pomóc. Dużo dzieci ginie przez przestępca, ale i również przez sąsiadów, którzy wiedzą, że dziecko jest bite, ale nie zgłaszają sytuację. Wolą czekać aż jest za późno i dziecko ginie. Nixmary była ofiarą przemocy. Sąsiedzi słyszeli jej płacze i błaganie żeby on przestał. Nie zgłosili sytuację i udawali, że nic nie słyszą. Nauczycielka zauważyła Nixmary z czarnym podbitym okiem. Zignorowała ją i nic nie zrobiła żeby pomóc. Dziewczynka zmarła od przemocy fizycznej i z głodu. To nie tylko przez przestępca zginęła, ale i również przez sąsiadów i nauczycieli, którzy odwrócili się i udawali, że nic nie widzą. Nixmary była sama. Nikt ją nie ochronił. Była sama, kiedy potrzebowała kogoś żeby się zainteresował i ją ochronił. Moje nowe zasady: Jeżeli myślisz, że dziecko jest bite lub chude bardzo i niedokarmione zgłoś to natychmiast. Możeż nawet uratować życie.
Na ten numer możeż zadzwonić żeby zgłosić jeżeli coś cię nie pokoi:0 801 109 801 Więcej informacji na stronie http://www.kochamniebije.pl/
Nixmary była śliczna i zawsze uśmiechnięta. Wszystko bym zrobiła, żeby była tutaj znami na tym świecie i żeby była bezpieczna.

Tak nie powinno być :'(

Kelsey Briggs była w podobnej sytuacji. Też ją nikt nie ochronił. Była naprawde piękna. Jej twarz jest piękniejsza niż milion gwiazd na niebie.


No comments:

Post a Comment