Saturday, May 14, 2011

Lubię Neve Campbell. Jest najlepszą aktorką świata.

Dziś pokaże wam moją ulubioną aktorkę, którą naprawde uwielbiam! Neve Cambpell jest to biała ładna brunetka. Jest aktorka ale i również pracuje jako procudent. Ta ambitna kobieta skończyła studia aktorskie i jest zawodową tańcerką w ballet. Prze pięknie tańczy ballet..widziałam na filmie. Pamiętam gdy pierwszy raz oglądałam krzyk 1. Ona świetnie w tym filmie zagrała. Do tej pory oglądam jej filmy. Ona od serca pracuje i to widać. Oglądałam wiele wywiadów znią i naprawdę mogę powiedzieć, że nie jest zospuśczona tylko jest wykształcona i normalna. Jest prze miła i zawsze pomaga innym. Ostatnio słyszałam, że chcę adoptować. Jestem totalnie za adopcią. Przecieś te biędne dzieci w domu dziecka potrzebują dużo miłości a tego tam nie mają. Moja pani z psychologii opowiadała, że małe dzieci w domu dziecka nawet nie gawożą, bo tylko jak czują ciepło to to robią. W domu dziecka nie jest tak słotko jak wam się widaje. No i wracając na temat ostatnio oglądałam Krzyk 4. Ok za pierwszym razem byłam oczarowana, że poszłam drugi raz na ten film. Neve Campbell ciągle przeżywa wszystkie cięści krzyku. Może będzie krzyk 5 :)
Neve Campbell

No comments:

Post a Comment