Sunday, February 20, 2011

Zrobie wszystko żeby o niej nie zapomnieć.

Jak pewna ilość was poznajecie, ostatnio rozpoczynam tradycję..czyli taką małą impreze żeby honorwać Kelsey Briggs. W 11 października (zmarła 5 lat temu)
przyjaciele przychodzą do mnie i jemy ciasteczka i pijemy herbatę. Pomysł był stworzony przez Becky Meredith, żeby marzyć, tęsknić i w piękny sposób nie zapomnieć o Kelsey. Nasza nadzieja jest widzieć 'Kelsey's remember me party' stając się czymś ogromnym i cudownym i żeby cały świat go obchodził co roku. Chcemy żeby jej wspomienia żyły na zawsze. Jak to możliwe, że szczęśliwe dziecko jest zmuszone do tego żeby nie było już szczęśliwe. Ja bym chyba zabiła za krzywdzenie tak dzieci. Serce mnie boli, że jej nie ma, ale ważne jest to, że jest bezpieczna z bogiem. O to jest Kelsey. Mam tylko jedne pytanie dla jej przestępca ''Jak mogłeś to zrobić?''



Dziękuje wszystkim którzy biorą udział w tym spotkaniu. Wspominać o dziewczynce umieszczone w taki piękny sposób ma dla mnie wielkie znaczenie. Chce ją pamiętać jak była szczęśliwa a nie jak cierpiała. Dziewczynka zawsze miała miesce w moim sercu.

No comments:

Post a Comment