Tuesday, June 14, 2011

Ogłaszam winiki konkursu!!!

Kelsey na ślubie jej mamy. Prześliczne prawda?

Dałam wam tydzień żebyście wykonali kreacje dotyczące Kelsey Briggs. Temat ogólnie był HEAVEN. Czyli Kelsey w niebie.
Dziękuje wszystkim którzy brali udział w moim konkursie. Wszystkie kreacje były pięknie wykonane. Myślałam ponad pół godziny nad tymi pracami. Ale objecałam, że wybiorę jednego zwycięzca. I do rzeczy wybrałam tą jedyną kreacje, gdzie świat mi się przekręcił do góry nogami. Wygrała *Alexandra Patyk* Wszystkie kreacje wysłałam do Kathie Briggs (babcia Kelsey). Była zachwycona.


1 miejsce *Alexandra Patyk* Kreacje które wykonała pokazuje Kelsey w niebie. Prawie łzy mi poleciały jak zobaczyłam to zdjęcie. Mam nadzeje, że w niebie też tak się uśmiecha :)
2 miejsce *Heavensent -Agata Remi* Kelsey jest aniołem teraz.
3 miejsce *Bonnie Ferrell* Bóg uchronił Kelsey i zabrał jej ból :)
Pobawiłam się Photoshopem i zrobiłam swoje kreacje. :)

Wyśle email do ciebie Alexandro :) Nagroda jeszcze nie wymyślona :p

No comments:

Post a Comment