Monday, June 13, 2011

Lato już jest :))))


Moje serce skakało gdy zobaczyłam śliczne kawiarenki oświetlone różowymi światełkami. Amelia zbierała dla mnie kwiaty i kamienie zostawiając je w mojej torebce od kamery. Do tej pory je nie wijęłam. Kręciła się w jej nowej sukience, którą kupiłam dla nie z H&M. Śmiałyśmy się razem i szukałyśmy motylki. Jest teraz porę roku gdzie światło na niebie się zmienia i Amelia też. Niesamowicie szybko się rozwija. Mamy nawet nasze wspólne miejsce do chowanie słodyczów. Jej tata wie o naszej kryjówce, ale mu to nie przeszkadza. Jest to słodkie bycie dzieckiem. Jej uśmiech jest tak cudowny, że naprawdę rozświetla gwiazdy na niebie. I właśnie robiąc te zdjęcie dotarło do mnie, że już jest LATO :).
Przed zmienianiem stroju.


I aniołek w sukience oddemnie :)





Michał Szpak wygląda jak dziewczyna, a śpiewa jak facet. Jest szalony i go nie obchodzi co ludzie myślą. Lubie go. Jest dziwny, ale taki pewny siebie, może i nawet aż za bardzo. Ciesze się, że Gieniek wygrał, bo naprawdę ma niesamowity głos. Szpak to rewelacyjna artysta. Jest dziwakiem, ale śpiewa świetnie.

No comments:

Post a Comment