Saturday, April 9, 2011

Lata 50 (Vintage) na zawsze.

Dzisiaj mam wiele powodów żeby się uśmiechać. Ale lista jest za długa żeby je wszystkie wymienić. Koleżanka zrobiła mi piękną tapetę z aniołkami. Dziękuję Alicja za twoją nie samowitą creatiwność. Wstawiłam Kelsey na moim banerze, bo ona jest powodem dlaczego walcze o prawo dziecka.

Dostałam od mojej siostrzenicy miłą nie spodziewaną kartę. Babeczka na karcie rozpuściła moje serce :) Muszę serdecznie po dziękować za miły gest- to było miłe z jej strony.

Moja obsesja z lata 50 Vintage się pogarsza. Już jak miałam 13 lat zostałam fanką Audrey Hepburn. Byłam za fascynowana nie tylko jej filmami ale i również osobą jaką była w prawdziwym życiu. Dla tego pewnie dostałam wariacje na punkcie vintage. Prawie wszystko co kupuję jest vintage. Kappahl też robi vintage ubrania. Jak można nie iść do tego sklepu i nic nie kupić z nowej kolekcji vintage? Ja bez zastanowienia wiedziałam, że wejdę i wijdę z zakupami. Kupiłam sobie sukienkę z kolekcji vintage stories. Pin up to moje ulubione kobiety.


Koleżanka wysłała mi obrazki które mnie za inspirowały dzisiaj :) Są piękne


Vintage nadal masz moje serce.

No comments:

Post a Comment