Tuesday, April 5, 2011

Gosia i ja tworzymy piękny świat fotografii.

Tramwaj dzisiaj tak szarpał, że starszy facet z laską się przewrócił. Boże jak się wystraszyłam. Facet zaczął jęczeć jak by był w bólu. Pomogłam z kobietą go podnieść. Na szczęście nic poważnego mu się nie stało. Przez moment bardzo współczułam facetowi. Był bez bronny i wiek już pokazał, że miał mało siły. Kiedyś na oczach widziałam jak starsza pani sobie rozwaliła głowę. Przewróciła się w taki sposób, że słowo honoru myślałam, że styłu widzę jej mózg. Czuwałam nad panią. Na szczęście polska szkoła nauczyła mnie pierwszej pomocy. W niedzielę punktualnie spotkałam się z Gosią. Poszłyśmy nad Wisłą porobić zdjęcia. Obie mamy takie same kamery tylko obiektywy się różnią. Gosia z robiła mi prze-piękną sesję, że nie mam słów. Ja też bardzo ładne zdjęcia porobiłam.

Fotograf Jessica Borek :D Moja wymarzona 50 lata sesja i nie tylko...




Gosia ma piękny nietypowy kolor oczów. Ma niebieskie i zielone :D
Empik cafe-to będzie nasze stałe miejsce do robienia zdjęć :D








Fotograf Gosia Majewska




Razem z-robiłyśmy sobie zdjęcie. I o to efekt :)

No comments:

Post a Comment